недеља, 28. септембар 2014.

Posebni petak

Naša nastavnica Snežana Aleksić, danas odlazi iz našeg odeljenja i mi smo pomalo tužni. Ona postaje direktor škole ali to ne znači da nas neće posećivati i dolaziti na naše časove. Ja sam ponosna na svoju nastavnicu i nije mi žao što odlazi. U toku ove četiri godine naučila nas je mnogim stvarima, naučili smo dekupaž slikarsku tehniku koju smo samo mi radili. Takođe smo naučili kako prikazati nešto na crtežu pomoću nadrealizma i nadrealiste Renea Magrita. Mislim da je ona najmaštovitija učiteljica i da je niko ne može zameniti. Međutim biće nam jako lepo sa nastavnicom Majom koja nam je nekada bila nastavnica iz boravka i koja nas već sve poznaje. Ovaj petak ću smatrati posebnim i uvek ću se sećati Nastavnice Snežane!

HVALA  NA SVEMU!!!!!!!!!!

Нема коментара: