субота, 21. март 2015.

Zlatna sirena 2015

Ljudi,ovog vikenda sam mnogo uzbuđena. U ponedeljak idemo na takmičenje iz pevanja Zlatna sirena. U februaru na opštinskom takmicenju Miloš, Nina i ja smo sa pesmom Gde je onaj cvetak žuti  osvojili 1 mesto i prošli dalje. Jedva šekam taj dan. Takmičenje ce se održati u Dečjem kulturnom centru na velikoj sceni. Nina i ja ćemo imati mikrofone i bićemo u haljinicama, a Miloš u beloj košulji i sviraće polukoncertni klavir. Tamo će se takmičiti ukupno 70 učesnika po kategorijama. Daćemo sve od sebe da ostvarimo dobar rezultat i da lepo pevamo. Mi nastupamo u 10 sati ujutru. Vodi nas nastavnica Maja Stolić. Posebno želim da se zahvalim,mojoj babi što će doći da nas gleda i što je od početka takmičenja bila naša najveća podrška. Hvala puno!!!!!

1 коментар:

Senka је рекао...

Bravo za veliku podršku, za Aninu baku. :)