уторак, 3. децембар 2013.

Predstava Zavrzlama

Ja sam glumila u predstavi Plavu pticu. Predstava je počela super do scene kad sam na trenutak zaboravila tekst koji sam odlično znala.Tada je na sceni izbila prava zavrzlama. Svi su gledali u mene  a ja sam gledala u Lisicu i Limenog. Limeni je rekao da nije to njegov tekst (sa okrenutim leđima).Tada je Slameni izašao na scenu i govorio svoj tekst. Predstava se od tada odvijala lepo. Na kraju je naša  predstava dobila veeeeeliki aplauz!
Zapamtite svakome se može desiti da  na sceni pred publikom zaboravi tekst. Drago mi je što smo učestvovali na SVURFU!!!!!

1 коментар:

Unknown је рекао...

Bas je bilo tako kao sto si mapisala ali nema veze sto si pogresila.Ustvari bila je prava zavrzlama.Ali sve u svemu bilo je super ibarem smo se lepo
zabavili.